Advanced Get Trading System


ESignal Review PROS eSignal har avancerade kartverktyg som hjälper dig att förbättra din handelsstrategi. CONS Den mest grundläggande versionen av denna lagersoftware kostar 145 per månad. VERDICT eSignal039s lageranalysprogramvara har några utmärkta funktioner, men det är för dyrt och saknar grundläggande handelsverktyg. Redaktörer Obs! Den här produkten har tagits bort från vår sida jämförelse eftersom den har upphört. Du kan fortfarande läsa vår ursprungliga recension nedan, men Top Ten recensioner uppdaterar inte längre denna produktinformation. ESignal är kraftfull aktiesoftware med utmärkta analytiska resurser och strategitestning, men saknar grundläggande handelsverktyg. Det är inriktat på personer som investerar professionellt och behöver realtidsbeståndsinformation. Om du försöker hitta lageranalysprogramvara som hjälper dig att förbättra dina handelsstrategier, är eSignal en bra resurs, men om du vill köpa och sälja aktier online är den här aktiesoftware för dyr för de flesta investerare. ESignal passar den tekniska definitionen av lagerprogramvara. Det erbjuder utmärkta kartläggningsfunktioner och strategitestning. Det har många tekniska funktioner som professionella investerare behöver för sin dagliga forskning. Men vid 145 per månad är det för dyrt för de flesta handlare. Koppla den här månadsavgiften med det faktum att den inte har några handelsverktyg, och denna lagringsprogramvara är inte längre användbar för personer som vill handla från sina hem. Denna lageranalysprogramvara är utmärkt för kartläggning av lager. Du kan spåra inhemska och internationella aktier och få varningar baserat på specifika förhållanden. Tyvärr kan du inte spåra alternativ eller fonder. Mer avancerade versioner av programvaran inkluderar alternativ och futures spårning, men det kommer också med en högre månadsavgift. Denna programvara erbjuder en utmärkt serie kartläggnings - och analysverktyg. Om du är en professionell investerare som vill se exakta investeringsdata varje dag, har denna programvara bra funktioner, även i de billigaste versionerna. Du kan skapa anpassade klocklistor och söka efter bestånd baserat på specifika kriterier. Tyvärr finns det inga mobila verktyg, så du kan inte analysera lager från din smartphone eller surfplatta. Om du får en av de dyrare versionerna av eSignals stock management-programvara, har du tillgång till avancerade strategiska testverktyg, inklusive virtuell handel. Med hjälp av det här verktyget kan du se hur lönsamma dina strategier är genom att köpa och sälja lager med virtuell valuta. Detta är ett bra verktyg utan risk om du vill öva nya investeringsstrategier. ESignal har några bra utbildningsresurser. Du kan delta i seminarier och titta på videoklipp online. Du får också tillgång till ett användarforum där du kan ställa frågor till samhället. Om du behöver personlig hjälp erbjuder eSignal 247 telefonsupport. ESignal är kraftfull lagringsprogramvara, och även med den billigaste versionen får du tillgång till flera avancerade kartverktyg. Det är dock alldeles för dyrt för lediga investerare som helt enkelt vill köpa och sälja lager online. Är Advanced GET verkligen värt det. Är Advanced GET verkligen värt det. Jag är en dagförare som många av er där ute. Jag har handlat sedan de senaste 8-9 åren med flera träffar och saknar mitt konto. Jag kunde aldrig förstå begreppet quotTechnical Indicatorsquot på marknaden och kunde därefter inte banka på det som en handelsstrategi. Men har det nyligen varit ganska nyfiken på att förstå och använda quotCharting Softwaresquot för att handla på marknaden. Jag har skummat lite information om den olika mjukvaran som finns tillgänglig på marknaden som MetaStock, AmbiBroker och Absolut GET. Pratar om Absolut GET: Denna kartläggningsprogramvara från eSignal är en av de dyraste produkterna på marknaden. 1. Spenderar omkring 2,5 L för denna programvara värt det. Har den en kant över de tillgängliga delarna på marknaden. 2. Producerar det BuySell-signaler eller vi måste studera diagrammen för att härleda dessa nivåer 3. Är det lätt att använda för personer med mindre analytiska tekniska färdigheter 4. Är Viratech den enda leverantören av detta paket i Indien Om andra, vilket är Billigaste en 5. Har det en återkommande månads kostnad som data mat etc eller är det inbyggt i paketpriset Vänner, jag vet, jag har ställt för många frågor som för förvirrad för att bestämma vilket paket som ska gå för. Jag vill verkligen borsta upp mina handelskunskaper med hjälp av dessa quotCharting Softwarequot. Någon återkoppling från erfarna spelare kommer att hjälpa Tack och lycklig handel Ursprungligen postat av GKohli Jag är en daghandlare som många av er där ute. Jag har handlat sedan de senaste 8-9 åren med flera träffar och saknar mitt konto. Jag kunde aldrig förstå begreppet quotTechnical Indicatorsquot på marknaden och kunde därefter inte banka på det som en handelsstrategi. Men har det nyligen varit ganska nyfiken på att förstå och använda quotCharting Softwaresquot för att handla på marknaden. Jag har skummat lite information om den olika mjukvaran som finns tillgänglig på marknaden som MetaStock, AmbiBroker och Absolut GET. Pratar om Absolut GET: Denna kartläggningsprogramvara från eSignal är en av de dyraste produkterna på marknaden. 1. Spenderar omkring 2,5 L för denna programvara värt det. Har den en kant över de tillgängliga delarna på marknaden. 2. Producerar det BuySell-signaler eller vi måste studera diagrammen för att härleda dessa nivåer 3. Är det lätt att använda för personer med mindre analytiska tekniska färdigheter 4. Är Viratech den enda leverantören av detta paket i Indien Om andra, vilket är Billigaste en 5. Har det en återkommande månads kostnad som data mat etc eller är det inbyggt i paketpriset Vänner, jag vet, jag har ställt för många frågor som för förvirrad för att bestämma vilket paket som ska gå för. Jag vill verkligen borsta upp mina handelskunskaper med hjälp av dessa quotCharting Softwarequot. Någon återkoppling från experinced spelare kommer att hjälpa Tack och lycklig handel Jag garanterar att Adget Real Time är den bästa mjukvaran i den här världen. Inget kan slå det. Det är värt alla pengar du spenderar på den. Det kostar inte 2,5 Lacs. Detta belopp inkluderar också det första årets abonnemang. Det ger köpförsäljningssignaler som även vår mormor kan handla. Viratech är den officiella säljaren i Indien och jag har använt deras tjänster för de senaste 8 åren. De är bäst. Kom ihåg alwyas i livet. Bra Bra saker nej Billiga. Billiga billiga saker inte bra. Låt mig veta om du behöver hjälp. Jag föreslår att du ringer mig och jag kan förklara fördelarna med samma. i mer detalj. Senast redigerad av coolabhi99 19 juli 2009 kl 07:04. Re: Är Advanced GET verkligen värt det. Jag garanterar att Adget Real Time är den bästa mjukvaran i den här världen. Inget kan slå det. Det är värt alla pengar du spenderar på den. Det kostar inte 2,5 Lacs. Detta belopp inkluderar också det första årets abonnemang. Det ger köpförsäljningssignaler som även vår mormor kan handla. Viratech är den officiella säljaren i Indien och jag har använt deras tjänster för de senaste 8 åren. De är bäst. Kom ihåg alwyas i livet. Bra Bra saker nej Billiga. Billiga billiga saker inte bra. Låt mig veta om du behöver hjälp. Jag föreslår att du ringer mig och jag kan förklara fördelarna med samma. i mer detalj. Re: Är Advanced GET verkligen värt det. Jag hör advancedget är bra. När jag frågade skälen, inga svar från advget användare. Jag hör quotyeah vi gör dagligen 10k på 30 mins. quot Ställde vilken indikator xtl, ytl, 5-34-1070 och dessa verkar gå ingenstans. Kan någon adslad användare lägga in några 5 diagrambilder eller pngs för att bevisa sin poäng med bevis några bevis hur adget kan hjälpa så effektivt Hoppas det finns några svar som är logiska och övertygande. Glad att se några realistiska bevis. De berättade för mig RMO i ms är en bra sak. Bevis helt nedslående. En volatilitetsindikator i amibroker slår det ner. MS kan inte användas för att göra en ordentlig backtestning eller på något sätt du kan göra optimering. Visa bevis och bevis på att adget är det bästa i världen, jag är redo att köpa den. Jag väntar på att se några png hoppas på bästa rvlv Senast redigerad av rvlv 23 juli 2009 kl 12:10. Re: Är Advanced GET verkligen värt det. Om du är så nöjd med Amibroker-volatilitetsindikatorn, varför tittar du på Advanced GET, Metastock etc etc. Om du vill ha bevis, låt mig veta. Ring mig eller ge mig ditt nummer och jag ska ge dig beviset även i ADGET samt Metastock RMO. Det är stor skillnad i personer som använder piratkopierad sw och original. Eftersom de piratkopierade får bara mjukvaran och inte utbildningssystemet i Techquestrade som gör hela skillnaden. Om inte och tills du vet att dessa tre lämnar AG eller MS något annat, skulle allting i världen se värdelöst. Avancerad GET Advanced GET är en kombination av proprietära och standardindikatorer. Dessa studier och tekniker låter dig: Bestäm dina inträde, utgångar, stöd och motståndsområden innan du gör ditt drag. Visa den förutsagda prestanda för hela din portfölj i flera tidsramar. Använd de avancerade GET-regelbaserade metoderna. Avancerad GET kommer i tre versioner. Avancerad GET Realtid: flaggskeppets fristående tillämpning av Advanced GET-produktlinjen med Advanced GET-proprietära studier, optimerad programvara, eSignal-data och en helt ny Dashboard-funktion som är utformad speciellt för realtidsanvändaren Advanced GET End-of-Day : Fristående produkt som skanner användare hela databasen av problem med några enkla eller komplexa utlösare Avancerad GET-skanner: Marknadsskärm som använder GET-sökkriterier, såsom Typ One Buys, XTL Breakouts och Type Two Sells för att söka på den amerikanska marknaden i realtid Jag kan inte se hur detta skulle kunna rankas. Aget använder primärt elliott-våg för sina handelsuppsättningar, men om det beräknar vågorna felaktigt .. och i alla mentorsessioner fortsätter handlarna själva med att ange att detta är ett dåligt tal, då Det är praktiskt taget värdelöst. Det har en bra XPL, expert trend lokaliserare, men då insåg jag att resultaten är nästan identiska med ichimoku indikatorer .. gratis med mycket kartläggning programvara övervärderade och gav inget imho .. för någon som säger att de fick en bra manual .. det här Handboken täckte grunden för teknisk analys. Tja, om det här är Advanced, varför vill jag veta om OHLC-barer. Medlem (1 recension, 2116 inlägg) 0 av 0 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Användare av Get-programvara Jag tycker att det är ett bra system. Jag kommer att uppgradera från AOD till realtid. Låt dig alla veta hur det går. Nybörjare (1 recension, 0 inlägg) 0 av 0 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Esignal Advanced Få det här jag hade chansen att byta från CQG och Advanced get RT fristående och de nya just släppt 7.4 release av ESIGNAL ADVANCED GET Det är av stort intresse, antingen från en handel och en företagsstandard. Se vilken typ av förbättringar som denna grupp - IDC - gör med ett fartljus. Fumbling ibland. Men ingen är perfekt. Integrationen av de två programmen via MA av Tom Josephs TRADING TECh. Gör denna plattform till ett enormt verktyg för alla näringsidkare runt. Antingen är han en Elliot fan eller bara eller inte. För Esignal Själv har förbättrats dramatiskt i alla avseenden: nytt uppdrag, nytt utseende, nya verktyg, solid rockdata och ny release i takt med var 20: e dag. Jag menar INTE det är missat. Det betyder inte att man får fokus i själva mjukvaran och företagets uppdrag. Egentligen är det frisläppande genom släpp ännu tydligare där de vill få. Iv trodde aldrig att ha möjlighet att göra min Elliot-analys samtidigt som man har ett öppet system med alla de nödvändiga nödvändigheterna som en Pro behöver. Allt integrerat. Men faktiskt efter en månad som stressar både mjukt, data och kundservice måste jag säga att de äntligen sätter ett nytt riktmärke för hela industrin. Låt mig betona några punkter: DATA: IDC är en kraftfull grupp med kraft i kapitalutgifter. Så sagt med COMSTOK DATA corp förvärvet ESIGNAL har överlägset den högsta potentialen i Data feed WORLDWIDE. VERTISK INTEGRATION OCH STRATEGISKA ALLIANSER INTEGRERAD HANDEL MED PARTNERSKORP. ÖPPEN KÄLLAN FÖR STUDIEUTVECKLING: Det egna EFS java-skriptspråket - men under förbättringar - ge ESIGNAL den obegränsade möjligheten att utarbeta någon form av studie, OSCILLATOR, STRATEGY, BT, etc. du kan tänka. KUNDSTÖD: bara bra, på tredje ringnivå. GEMENSKAPEN Förutom kundsupport fungerar samhället perfekt och du kan nå vad som kanske är - Kundtjänst har inte kunnat lösa via telekom eller chatt. Ibland, om du är en GET-fan har du chansen att diskutera via forum med mr Tom Joseph själv och ställa honom frågor. Eller med herr Chuck Thompson. VD för Esignal AGET. (Som egentligen har sett inlägg i denna BB) IMHO en riktigt förstklassig pragmatisk programvara. Och grupp. PS. Förresten hade jag den trevliga överraskningen att efter 4 dagar från min prenumeration få ett kit med en 200 sidor ADVANCED GET manual och en CD med Demo interactive. Höger från London-kontorsmedlemmen (2 recensioner, 0 inlägg) 6 av 11 medlemmar tyckte denna recension helpful. eSignal är en allt-i-ett-handelsplattform med allt från snabb, exakt, streaming, realtidsnoteringar från världens utbyten Och verktyg för att göra dina val och strategisera dina drag, till integrerad handel med ett urval av mäklare. ESignals utbud av produkter och tjänster tillhandahålls av Interactive Data, och erbjuder globala realtidsmarknadsdata och beslutsfattande på professionell nivå till enskilda investerare och aktiva återförsäljare över hela världen. Rankad 8 av 96 Software Member reviews En av de bättre i branschen eSignal släppte en ny version (11.xx) som fungerar utmärkt. Även om inte alla funktioner i version 10.6 ännu är implementerade, är det en bris att arbeta med. Med varje uppdatering syftar de till att öka funktionaliteten och lägga till nya funktioner. Jag jobbar nu med det i mer än 5 månader och är nöjd med det. När du väl vet grunderna i programmet är TA klar och inställningar görs, man kan koncentrera sig på handeln (som det borde). Ett kartläggnings - och handelsprogram borde inte göra din uppmärksamhet från vad som händer på marknaderna, så att du kan reagera snabbt och tillräckligt. ESignal är ett sådant program. Det är inte billigt, inte heller dyrt. Tänk på örevisen, punddumma ordstäv. Om du går för handel för att göra tusentals dollar en handel, varför spara på de viktigaste verktygen du behöver Tekniskt stöd är en av de bästa och vänligaste i branschen. Problem eller frågor löses nästan omedelbart eller svaras. Om någon känner till en bättre kartläggning, RT-system än den här, snälla låt mig veta Nybörjare (2 recensioner, 0 inlägg) 1 av 1 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Bra system. Mycket hjälpsam service och tekniskt stöd. Medlem (1 recension, 6 inlägg) 0 av 0 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. TINY investerare don039t behöver det. Inget brott är tänkt, men om du spelar med några få k och EoD data behöver du bara inte det. Om du behöver RT-data är det här bra, väldigt enkelt att konfigurera, lägga till och subtrahera marknader och tjänster du vill ha. Minimikostnaden är förmodligen lite under 100 per månad medan 039 har allt039 alternativet. Ja, det är förmodligen minst en storleksordning större. Du får också ett Java-språk så att du kan bygga dina egna indikatorer, ljusmönstervindare, vad som helst och onlinehjälpen är mycket bra - om du vill ha information om att programmera dina egna idéer eller vill ha en esignalanställd att svara på en fråga i nästa 5 min. Jag kan inte verkligen föreställa mig en situation som jag kan få tjänsten att stödja - och jag har placerat en handel RT Jag kan chilla ut i vinterträdgården, hålla min Dell Axcim på soffbordet och deras Quotrek-produkt visar aktuella prisdiagram via trådlös Länka från mitt skrivbord ett rum långt bort. Förmodligen inte den enda mjukvaran med allt detta, men för mig måste jag berätta för dig att det bara är att kunna vandra och slakta något på min gitarr, medan min PDA fortsätter att uppdatera med min senaste handel, är riktigt bra. Realistiskt (A) it039 är inte till nytta för dig om du inte behöver RT data. (B) Om du behöver det, kommer du att stå inför 150-200 per månad för prisuppgifter, den udda delen av nivå 2. Om du vill ha några av klockorna och visselpipa och proprietära system som Advanced GET och Uncle Tom Cobbly039s magiska box Gjorde det sista förresten, för de som saknade cynicismgenen), sedan budget för ganska mer. Några av dessa tillägg är lite dyr. Utmärkt produkt, använde den under ett par år, kan inte fel det och om du egentligen bara vill ha prisdata och inget fancy kan det panorera ganska billigt. Dave Member (11 recensioner, 1159 inlägg) 1 av 2 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Jag har använt eSignal i ungefär ett år, och övergripande är rimligt nöjda. Det är en dyr produkt jämfört med något som QuoteTracker, men det har fördelen att kartläggningen och dataflöden kommer från samma leverantör. Om det finns ett problem så har du inte problemet med mjukvaruleverantören som skyller på dataflödet och vice versa. Det finns säkert dyrare kartläggningsprogram där ute. Diagrammen själva är rena och väl presenterade och kan anpassas på många sätt, även om användargränssnittet inte är mycket intuitivt och så är det ofta nödvändigt att hänvisa till hjälpsystemet. Hjälpen kan bäst beskrivas som tillräcklig. Alla vanliga tekniska indikatorer är närvarande, om det är din sak, och det finns ett språk för att skriva egna. Jag har bara två riktiga grepp med eSignal. Näven är att den inte är 100 stabil. Många gånger ska jag starta upp det och hitta några diagram eller indikatorer uppdateras inte. Detta beror tydligen på att några av eSignals-servrarna kraschar, och så måste du starta om programmet i hopp om att du kan ansluta till en arbetsserver. Detta är frustrerande, speciellt när fyra eller fem omstart krävs. Men en gång arbetar det tenderar att fortsätta att fungera. Det andra greppet är det kundsupport som inte lika bra kan finnas. Supportavdelningen gör ett bra jobb att svara på frågor, men deras svar är normalt vi tittar på detta och kommer tillbaka till dig och det är den sista du hör av dem. Det verkar som om de är intresserade av att ses som att reagera snabbt men det finns inget ämne för själva stödet. Det finns en live chat support anläggning men att ha satt i kö bara i timmar för att sluta prata med någon som var väldigt oförskämd mot mig, har jag inte använt det igen. Sammanfattningsvis är eSignal en bra produkt att använda när den fungerar för grundläggande kartläggning. Det dåliga stödet och tekniska glitter betyder att jag inte skulle vara bekväm med att använda för något annat än grundläggande kartläggning. Medlem (2 recensioner, 11 inlägg) 3 av 3 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Min erfarenhet av eSignal 7.3 under försöksperioden var tantalizing och i balans frustrerande. Därför höga poäng för användargränssnitt och funktioner, kombinerat med låga poäng för allt annat. Jag tog tjänsten eftersom det ger en sömlös täckning av alla marknader som jag är intresserad av, tillsammans med en mycket komplett serie av tekniska kartverktyg. I den utsträckning att dessa saker verkligen tillhandahölls, fick jag det jag letade efter. Det finns begränsningar. Marknadsskannarverktygen tycks till exempel inte sträcka sig till brittiska aktier, så jag kunde inte automatisera mina utvärderingar på den brittiska marknaden. Det finns ingen verklig funktionalitet för att testa handelssystem. Jag hade verkliga problem med tillförlitligheten. Efter några dagar började jag märka att de data som användes av Advanced Charts hade luckor i det, om några dagar eller några timmar. Kartläggningsprogramvaran indikerade ibland luckorna - till exempel om ett par staplar släpptes, skulle det finnas ett tomt utrymme. För längre luckor skulle dock diagrammet helt enkelt beräkna de saknade tidsperioderna från x-axeln. I ett system där kartläggningsverktyg används för att generera handelssignaler, var detta potentiellt mycket farligt, till exempel tillämpade Advanced GET XTL-indikatorn sig ganska lyckligt till en rad 60-minuters barer som hade en 3-dagig lucka i mitten, Genererar visuellt trovärdiga men ekonomiskt meningslösa (och farliga) resultat. Spalterna kvarstod från session till session, och dag till dag, för ett antal dagar, sedan rensades spontant. Utsläpp av data tycktes vara associerad med en tendens hos eSignal Data Manager att gå in i ett hängt tillstånd utan någon systemvarning. Program som går in i ett tillfälligt hängt tillstånd, utan uttrycklig indikation, presenterar en speciellt skadlig typ av opålitlighet (tänk på ett flygstyrningssystem som bete sig som det). När jag kontaktade eSignal teknisk support för att hantera detta (särskilt för att ge mig vägledning om problemet med datalöften) tog de ungefär tre dagar för att få svaret på att de inte lyckades reproducera problemet. Ingen av de diagnostiska testerna som de bad mig att utföra avslöjade någonting: Jag har fortfarande samma datafel under alla experimentella förhållanden som de föreslog. Efter en förlängd supportupplevelse - flera dagar med e-post av skärmdump och flera telefonsamtal senare - hade ingen lösning lämnats. Precis när alla verkade helt hopplösa, återkom de saknade uppgifterna mystiskt, men utan någon förklaring till problemen. Så snart datahålen hade botat sig, gick hela eSignalsystemet ned i några timmar vilket ledde till en fullständig avsaknad av marknadsdekning. Detta imponerade inte. Därefter begränsade jag min användning av systemet till en tidig morgonkontroll av potentiella affärer för dagen, under omständigheter där det inte fanns några andra program som körde och inga inkommande priser. Även i dessa tydligen ideala förhållanden var ansökan inte tillförlitlig. När det hängde en morgon för tredje eller fjärde gången gav jag upp. (Jag skulle säga att allting ägde rum på en bra bredbandsanslutning, på en snabb ny dator som kör många andra applikationer utan en glitch) Medlem (3 recensioner, 91 inlägg) 1 av 1 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Esignal Advanced Få det här jag hade chansen att byta från CQG och Advanced get RT fristående och de nya just släppt 7.4 release av ESIGNAL ADVANCED GET Det är av stort intresse, antingen från en handel och en företagsstandard. Se vilken typ av förbättringar som denna grupp - IDC - gör med ett fartljus. Fumbling ibland. Men ingen är perfekt. Integrationen av de två programmen via MA av Tom Josephs TRADING TECh. Gör denna plattform till ett enormt verktyg för alla näringsidkare runt. Antingen är han en Elliot fan eller bara eller inte. För Esignal Själv har förbättrats dramatiskt i alla avseenden: nytt uppdrag, nytt utseende, nya verktyg, solid rockdata och ny release i takt med var 20: e dag. DEN NYA 7.4 Guldutgåvan: Jag menar INTE att det saknas. Det betyder inte att man får fokus i själva mjukvaran och företagets uppdrag. Egentligen är det frisläppande genom släpp ännu tydligare där de vill få. Iv trodde aldrig att ha möjlighet att göra min Elliot-analys samtidigt som man har ett öppet system med alla de nödvändiga nödvändigheterna som en Pro behöver. Allt integrerat. Men faktiskt efter en månad som stressar både mjukt, data och kundservice måste jag säga att de äntligen sätter ett nytt riktmärke för hela industrin. Låt mig betona några punkter: DATA: IDC är en kraftfull grupp med kraft i kapitalutgifter. Så sagt med COMSTOK DATA corp förvärvet ESIGNAL har överlägset den högsta potentialen i Data feed WORLDWIDE. VERTISK INTEGRATION OCH STRATEGISKA ALLIANSER INTEGRERAD HANDEL MED PARTNERSKORP. ÖPPEN KÄLLAN FÖR STUDIEUTVECKLING: Det egna EFS java-skriptspråket - men under förbättringar - ge ESIGNAL den obegränsade möjligheten att utarbeta någon form av studie, OSCILLATOR, STRATEGY, BT, etc. du kan tänka. BACK TESTING: även backtesting har förbättrats. Jag är bara en kund men från vad jag kan läsa från samhället kommer vi att se ett otroligt antal förbättringar med Release 8. KUNDSTÖD: bara bra, på tredje ringnivå. GEMENSKAPEN Förutom kundsupport fungerar samhället perfekt och du kan nå vad som kanske är - Kundtjänst har inte kunnat lösa via telekom eller chatt. Ibland, om du är en GET-fan har du chansen att diskutera via forum med mr Tom Joseph själv och ställa honom frågor. Eller med herr Chuck Thompson. VD för Esignal AGET. (Som egentligen har sett inlägg i denna BB) IMHO en riktigt förstklassig pragmatisk programvara. Och grupp. PS. Förresten hade jag den trevliga överraskningen att efter 4 dagar från min prenumeration få ett välkomstpaket med 200 sidor AVANCERAD GET-manual och en CD med Demo interactive. Höger från Londonkontoret (du kommer förmodligen att hitta en liknande recension i avancerat ämne, men jag tror verkligen på denna plattform som en näringsidkare helt enkelt för att min handel ska vara riktigt lönsam och jag uppskattar att denna grupp får mig att känna mig som en Värdefull kund även om jag inte är någon.) Medlem (2 recensioner, 0 inlägg) 1 av 1 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Bra produkt. Ska ha det för år sedan. Jag började bara med Deal4Frees egen kartläggning, flyttade till Medved, sedan till SierraChart. Alla hade problem på ett eller annat sätt. Nu har jag upptäckt eSignal det finns ingen titt tillbaka - jag kan fortsätta med handel och inte oroa sig för tekniska problem eller hur jag gör vissa saker. Jag får snabba och korrekta uppgifter till alla marknader jag vill ha. Jag kan dra upp ett amerikanskt diagram jag vill ha över varje tidsplan. Det finns massor av studier och fuctions och du kan skriva din egen (om du är så benägen). Självklart får du en bra produkt, du betalar ett bra pris. Jag betalar för närvarande 112 per månad för eSignal vilket ger mig realtids tillgång till alla amerikanska marknader. Att få tillgång till realtid på de europeiska marknaderna skulle kosta ytterligare 50 eller så per månad, men de gör en försenad dataöverenskommelse för endast 10 per månad. Du betalar dina pengar och tar ditt val. Gäst (4 recensioner, 330 inlägg) 1 av 1 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Du måste vara inloggad för att skriva recensioner Commercial Off the Grid Kopia 2001-2017 Trade2Win

Comments

Popular Posts